Tuesday 27 September 2011

Harus lawan..

                        buat kali nie aku nak cerita yang aku nie seorang yang agak "berpenyakit"hurmmm,,,tapi aku           
           kena kuatkan semangan dan HARUS LAWAN sebab mak aku cakap sakit kita nie kalaw di      manja-manjakan boleh melarat-larat...jenis aku nie kira kuatla jugak semagat walaupun banyak sangat                                                                                                                        
                   penyakit aku mana xnya bila sampai je akhir bulan mulala "temprture" naek sampai ke         otak,,,,asyik nk marah je,,biasela kalau "bulan jatuh keriba" memgla sakitttttttt..............sangt,,,,Allah je yang   taw...mane xnyer bulan tukan berat...(hakhak) pape pon kadang-kadang aku pk sapela yang jadik suami aku  nanti mesti penat layan kerenah aku law dapat ABC....mane xnyer biler aku dapt je hujung bulan mulalah pening pale,muntah-muntah,sakit perut(dah macam minor disoder of pregnency dah)...hahahaha yang lagi teruknyer terbaring tergolek-golek (demi Allah) aku pon xnak jadik macam nie tapi nak wat cam ne,,,dah "aku orang terpilih"untuk dapt penyakit nie....wawawa (sakit yang xleh di gambarkan)  baru-baru nie aku posting kat labour room pas 2 leh plak aq kena dismonoria...pehhhhhh..sakit dye xingat,,,masa 2 aku pk nape bila datang je mesti sakit...orang laen relx jewp aku tengok....penat la sape yang t jadi suami aku sebab terpakse dan"memaksekan diri"untuk jaga aku bila aq kena dismonoria....2 belum lagi masa aku dapat minor disoder in pregncy adoi...(aku rasa lebih teruk dari nie).... moga-moga orang yang jadik suami aku 2 nak la layan kerenah aku yang ntah ape2 mase tu...

No comments:

Post a Comment

I want to sayy....