Saturday 22 October 2011

Saat-saat terakhir sebelum OSCE...

*Patient tok Tracheostomy Dressing*
huhuhuh...patung pon jadik tok wat prosuder...korang xnak tanye ke
mane aq dapat tok wat *konon2 tracheostomy 2?????
HAKHAKHAK...
aq guna klip kertas ngan micropo * soltep..
bak kate orang mane2 pon jadik janji nampk macam same....
*SAME TAP X SERUPE....*
adoiiii..xleh blar ar wea.....ad jewp akal nak wat same...
bak kate lecture aku *u must have high critical thinking!!!!*
nak Thinking sangat amek..........hahahaha
nie hasil usaha same *aku ngan Jannah...
cantik kan...xder jual taw...
*nampak 2..bersungguh benor 
aku mengubah...
heheheh......terang lagi jelas...
*bukan tok patient Tracheostomy Dressing
tapi merangkumi  *Valva Swabing*wawaw..
xleh blar ar..patung pakai pad...*bukan nak melucah ok...******
Mintak2 la ape yang aku ngan dak2 rumah aku aku lekat kat 
pale otak!!!!! kteowang mase HARI OSCE...
nanti Aminnnnnn.......
Permudahkanlah KAMI yaALLAH...... =)



No comments:

Post a Comment

I want to sayy....