Saturday 26 November 2011

kematian pada hari lusa...


Hai korang aku rasa lame kot dah x onlinekan diri...huhuh
sibukla katakan amboi dah macam pedana menteri...heheheh




hurm.......
sebelum aku meleret xtentu pasal aku sebenarnyer nak luahkan perasaan sedih aku kat
korang,,,sebelum tu aku nak bagi taw korang yang 
ajal maut semua memg d tangan Allah ,,,
maklumlah akukan skrang nie tengah posting kat HOSPITAL TELUK INTAN PERAK
opppppzzzzzzzz.... 
    



2 la hospital aku mencurahkan keringat hahaha...
keringat la sangat...wawawaw 




ok...ok...




kite nak citela nie....    

hahahahhaahahahahhahahahahaha............



bermulanya cerita.....
Patient : .... (masuk hospital dengan tubuh yang sihat cuma mengalami masalah kesukaran bernafas)

JP ifah: pakcik kite periksa jap yea....(muka pakcik 2  pucat kot ...
Patient:diam jewp...
JP ifah: kak qiha jom la amek B/P pokcik nie...
JP qiha: jom la....pakcik nie mesti hensemkan mase mude2 dulu...
Patient: senyum jewp..
wife patient: ntahla makcik dah lupela...(senyum jewp) =)
(kali terakhir berbual ngn arwah pakcik sebelum meninggal pada hari lusa...)


subahanaALLAh....
kita xtaw biler kita akan mati...ESOK???? LUSA?????,,,



xsiapa tahu....tapi  

ALLAH S.W.T.................
mengetahui segala-galanya.....


semoga ALLAHYARHAM PAKCIK RASHID di tempatkan di tempat orang yang beriman...


amin.....

AL-fATIHAH..........





Arwah masuk hari KHAMIS... muntah darah ari JUMAAT & "Menemui Allah" ari SABTU....



singkatnyer waktu.....andainyer kite tahu ESOK kita 
akan Menemui ALLAH sudah tentu kite mempersiapkan 
diri untuk menemuiNya........
   





MALANGNYA.......





kita xtahu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,........

















No comments:

Post a Comment

I want to sayy....