Monday 5 December 2011

Sakitnyer rasa...


betullah orang cakap biar xder CINTA...tapi jangan xder KAWAN...


hurmmm...aku sedih sangat sebab.. baru aku sedar yang aku dah


kehilangan seorang kawan yang 

selama nie aku x perasan langsung kehadiranyr...


tapi biler pikir2 balik aku xder niat pun nak sakitkan aty dye..


tapi sampai hati dia xnak layan aku langsung...

aku tahu yang aku nie mmg ...


EGO...

tapi aku dh nak ubah perangai ego aku 2,,,setiap orang ade 


kelemahan dan kekurang masing2....

jahat sangat aku pada mate dye...dye penah cakap yg aku 
nie "penyibuk"""....peh...sentap dalam kot,,,sedihnyer...

sampai hati dia wat aku cam nie....

walaupun dulu aku ad hubungan istimewa  ngan dye tapi 2 cerita...

DULU......


SEKARANG.... aku dah ad orang yg sayangkan aku(aku harap cam 2 la) 

aku xnakla jadik pompuan pe nak banyk2 jantan....

aku jenis xnakla dendam2...lagi pon lpz i cut the connection ngn dye (heheh)


dye ad pesan tok jangn buang dye n sudi jadi kawan dye wat selame-lamenyer...


tapi..

nape dye wat aku cam nie....

dye KAWAN aku kot....

walaupon dye just kawan pd aku...tapi aku still ambil brt pd dye....


aku seboleh-boleh xnk ad dendam ngn dye...coz aku nie law dah dendam sush ckt..


so aku xnkla...


hitamkan .. hati aku tok perkara2 yang xsepatutnyr 2....


ish2....hurmmmmm


kawan oh kawan....







No comments:

Post a Comment

I want to sayy....