Thursday 1 March 2012

Akhirnyer...



ya ALLAH... akhirnya dapat jugak aku siapkan HADIAH untuk kuiz...

hurm...mintk2 la xder masalah lagi...setelah aku bertungkus lumus...
nielah hasilnyer... heheh  =)


                                  (Inilah hasil dari penat lelah aku selama nie...cantik x??? hehehe puji hasil kerja sendiri 
nampak,,,wawawa
(Mencegah lebih baik dari mengubati) 
"LANGKAH PENCEGAHAN DIABETES''


Aku ada lagi 1 hasil kerja...wawaw gitu... book mark..
tapi xla cantik sangat cz aku pon bkan reti sangat 
tapi yang penting 
"made from me" 
no ,,import2 ok,,, hakhak...
buat kat  photoscape taw...

niela hasilnyer... =0

xmintak di puji tapi cukup sekadar kepuasan diri sendiri...




niela book mark aku.... (**kurangkan MANIS dalam makanan& minuman
tambahkan MANIS dalam senyuman) heheheh


lagi satu pen...tapi xder pe yang best pon tentg pen aku nie,,,
cz nie made from KEDAIS...hakhak..

pape pon mintak2 la ''PEROJEK KOMUNITI" ktowg berjalan lancar...


Aminnnnn........  






No comments:

Post a Comment

I want to sayy....