Monday 27 February 2012

aku xtaw..hurm


Aku xtaw la pe yang aku nak luahkan kat bloog nie..
hurm boring la plak,... tiap manusia nak kehidupan yang sempurna & bahagia,,
cam tu jugaklah dengan aku,,,
semua orang buat salah n buat silap tapi aku xpasti yang keputusan pe yang patut aku amik,,
 first aku x ske pe yang aku tulis kat bloog aku nie orang nak TANYA macam-macam,,
aku xSUKE!!!... itu aku xkira la dia sape pon dalam hidup aku...
tapi hanya 1 orang je yang aku xkisah law dia nak tanya macam-macam..
u know who??
MAK sayeeee.......
ONLY she....
nak taw sebab pe,,,sebab aku sayanggggg....... MAK aku melebihi NYAWA aku
sendiri,,,, 


aku ad soalan...dalam hidup nie nape kite harus memilih????
kenapa banyak benda yg datang tanpa d jemput????


kenapa???


betullah orang  cakap manusia nie x pernah bersyukur ape yang dye orang dapat.....

No comments:

Post a Comment

I want to sayy....